maandag 16 mei 2011

informatie van een mysterieuze bezoeker

@google4ever was net weg en inees stond er een compleet onbekende voor mijn deur. Via via had hij mijn blogs gelezen. En had het idee dat hij via mij wel wat informatie naar buiten kon brengen. Ik kreeg er een vreemd gevoel bij, maar hij liet me een Amerikaans document zien. Nou document, het was een behoorlijk boekwerk.

Wat gehaast liet hij me wat pagina's zien. Ik was verbijsterd. Dit kon niet. Ik keek naar operatie Geronimo. Althans een deel van het trainigshandboek. Dit hele boek ging over een specifiek voertuig. En heb de jongeman binnen gelaten. Op de bank kreeg ik het boek even te lezen. Ik kreeg 10 minuten de tijd, langer kon echt niet. Ik heb hem de weg naar de koffie gewezen en ben gaan lezen.

In het boek waren een aantal pagina's voorzien van tags. Die ben ik als eerste door gaan lezen. Op de eerste pagina stond een beschrijving van het voertuig. En toen ik de zag hoe dit was opgebouwd schrok ik. Stond daar nou Renault Clio V6 3.0? Ik lees nog een keer en inderdaad Renault Clio V6 3.0 wordt genoemd als basis. Maar dit model leek na de modificatie niet meer op het orgineel. Nee, dit was het uitgebrande helikopterwrak in Pakistan!

Het is dus betrekkelijk eenvoudig. Ze hebben de Clio volledig gestript en voorzien van een korte staart constructie. Daarna is er nieuw plaatwerk aangebracht. Door het pantser is het basis acceleratie probleem opgelost. De Clio rijd hierdoor niet meer op alleen zijn achterbanden weg. Verder is er een extra schakelbak bij gekomen. Hiermee is het mogelijk om de 2e aandrijfstang aan te drijven. Deze gaat recht omhoog tot boven het dak van de wagen en drijft de rotor aan. Verder is de wagen voorzien van extra grote nitrotanks niet verder beschreven bougies en kerosine als brandstof. Verder kan het voertuig een schitterende glijvlucht over lange afstanden door de uitklapbare vleugels.

Ik blader vluchtig verder en probeer alle interessante stukken op te slaan. Ik lees wat van de technische specificaties zaken als wapentuig, stealth, wendbaarheid, acceleratie en meer van dat soort zaken. En even verderop lees ik over ervaringen van piloten of moet ik bestuurders. Dat was echt te bizar. Het toestel kan nl zowel horizontaal als verticaal landen en opstijgen. Maar ook onder alle snelheden. Een absurde wendbaarheid. Om de as keren kan in 1 beweging in een straal van 3 tot 10 meter. Een looping maken. De beschrijvingen van het wapentuig waren helemaal fenomenaal. Een automatisch ladende bazooka en een 30mm mitrailleur meer niet en de piloten vonden het een overkill. Tijdens het oefenen op het betreden van het Pakistaanse luchtruim waren ze immers nooit opgemerkt. En ook tijdens de observatie missies was er niemand die ze had opgemerkt.

Het werd me duidelijk. Dit was de aanbeveling aan President Obama. Hiermee moest hij overtuigd worden om Osama Bin Laden aan te vallen. Hoe dat is verlopen hebben we allemaal gehoord. Maar is dat wel de waarheid. Nee! De crash and burn was nl onderdeel van het plan. Team Alpha heeft tijdens de glijvlucht zijn de rotoren stilgezet. De beide piloten hebben daarop het toestel verlaten en zijn het 2e deel van de missie begonnen. Nadat deze was afgerond is team Beta over komen vliegen en tijdens deze aanval moet Osama zijn omgebracht en meegenomen. Hierna is team Alpha opgepikt en zijn ze terug gevlogen. In de tussentijd heeft het selfdestruct-system de achtergelaten Clio in lichterlaaie gezet.

Nadat ik dat las werd het boekwerk uit mijn handen getrokken. Ik moet gaan werd er tegen me gezegd. En snel liep hij naar de deur. Snel liep hij de poort in. En op dat moment zie ik twee mannen de hoek om komen. Ik bedenk me geen seconde en doe net of ik wat uit de auto moet hebben. Ja hoor ik wordt aangesproken. Een foto wordt onder mijn neus gehouden. Kent u deze man? Ja zeg tegen ze. Ik wijs naar de hoek van de straat en vertel ze dat hij daar 5 min. geleden nog een kat zat te aaien en dat hij daar overstak om de straat in te gaan. De heren keken even op hun telefoon en meteen kreeg ik de vraag waar de kat heen was gegaan. En heb ze dus wijsgemaakt dat die de poort in dook. De heren vertrokken dus de andere kant op.

Meteen daarop ben ik gaan schrijven. Want hoe eerder dit wereldkundig wordt gemaakt hoe beter. Stel je voor dat ze ontdekken wat ik weet. Dan ben ik vogelvrij. Nee dan kan ik het beter eerst verkondigen en dan vogelvrij zijn, was het tenminste nog ergens goed voor.

0 reacties:

About Me

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Follow deprofessor1976 on Twitter