donderdag 20 juni 2013

BBQ tweetup Spaarnwoude

Voor de liefhebbers van een BBQ, ballonnetje trap en gewoon pure gezelligheid is er binnenkort een tweetup in Spaarnwoude. De exacte tijd, datum en locatie wordt later nog bekend gemaakt, maar langs deze weg wil ik even inventariseren of er mensen zijn die hier voor te porren zijn en gezellig mee willen komen doen.

Het enige wat je zelf hoeft doen is te zorgen voor je eigen eten, drinken en een beetje houtskool of briketten. Uiteraard wordt het erg gewaardeerd als je zelf een bbq meeneemt en anderen helpt bij het opwarmen van hun maaltijd. Vergeet in dat geval niet om voor geval van nood ook even een emmer water mee te nemen. Vuurtjes moeten natuurlijk wel geblust kunnen worden.

Het doel is om met zijn allen een gezellige middag/avond te hebben en elkaar eens niet van achter een scherm gade te slaan. Nu is het alleen zaak om even te kijken wie er allemaal wel willen komen en dan ga ik even inventariseren wat de beste plek is om iedereen naar toe te loodsen.

Dus heb jij zin om bij deze grote bbq tweetup aanwezig te zijn laat het dan even weten. Dan laat ik jou wel weten wanneer ik gezellig ga bbq-en in Spaarnwoude en waar ik dan te vinden ben.

Tot dan!

Waar kan je je aanmelden? Mention me maar op Twitter, dan zet ik je op de lijst.

0 reacties:

About Me

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Follow deprofessor1976 on Twitter