maandag 3 oktober 2011

Gewoon een goed blog

Zo even een keer niet bescheiden en op de achtergrond. Ik zet dit keer mijzelf eens in de spotlight. Waarom? Nou omdat het kan. Ook ik verdien wel eens schouderklopje of een opmerking op mijn blogs. Hetzij via twitter, facebook of gewoon blogger zelf.

Het maakt me niet uit hoe, maar wees eerlijk een korte krabbel is toch het minste wat je kan doen voor het lees plezier wat ik je geef? Al die tranen, zweet, blaren en bloed is dat toch zeker weer waard.

Want wat een klus is dat, een leuk en grappig blog schrijven als je absoluut nooit, maar dan ook nooit wat beleefd. Want waar kom ik nou eigenlijk allemaal? Nergens toch? Ja op mijn werk en in het weekend bij 5 Elementz, maar daar kan ik toch nooit al die inspiratie op doen. Dat moet echt uit die grijze massa getrokken worden.

Oke soms krijg je wel wat hulp. En meestal komt die uit onverwachte hoek. Zo heb ik een paar pracht blogs weten te schrijven door gewoon wat actualiteiten te combineren of op basis van tweets. Dat zijn nog eens schijn realistische blogs geworden. En voor de oplettende lezer bevatten sommige daarvan zelfs een dubbele boodschap. Denk daar maar eens over na!

En die paar dingen die ik dan wel mee maak, tja die zijn dan meteen weer de moeite van een blog waard. Tja en als men mij dan vraagt waarom ik geniaal ben en/of wordt genoemd dan weet ik het niet meer. Want voor mij is niet een specifieke opmerking geniaal. Ze zijn het gewoon weg allemaal.

Dus kom op met die volgers op twitter en reageer raak op mijn  facebook. Geef mij eens de credits die ik verdien. De 1000 volgers op twitter ben ik toch zeker wel waard!

DUS VOLG:
FACEBOOK
TWITTER

0 reacties:

About Me

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Follow deprofessor1976 on Twitter