donderdag 16 juni 2011

Vok Id Produkties geeft prijzen weg

Soms zie je weleens iets voorbij komen wat niet voor jou bestemd is. Zo ook deze week. Ineens uit het niets was daar een tweet van Vok Id Produkties. Zij gaan a.s. vrijdag in het patronaat prijzen weg geven. Wat je er voor moet doen? Nou heel simpel. Zet Insayno op de foto in het Patronaat en tweet dit naar @insayno @nhpoplive met #twitterlooptuitdehand. Wat voor prijzen geeft V.I.P. weg? Ik heb werkelijk geen enkel idee, maar dat het dope prijzen zijn staat wel vast. Dus doe mee.

Kortom V.I.P. is aanleiding voor mij om team Insayno (@Insayno @Day_Whee @Jerzius @Terry__020 @mctigri @Tantubeats en @Funk_DieNietTwittert) eens extra in het zonnetje te zetten. Maar ook het extendedteam @google4ever @justinhiltonn , @dion_DieNietTwittert. Volg ze allemaal spot ze en tweet die pics. Laat zien hoe dope een feestje kan zijn.

 Verder vraag ik me af of het misschien mogelijk is om iets te doen wat ik nog niet eerder heb gezien. Freestylen op basis van tweets. Dus stuur a.s. vrijdag de hele dag door freestyle onderwerpen naar @insayno met #freestyle en wie weet gaat hij er wel wat mee doen. Het lijkt mij in elk geval dope om te zien en ik zal er voor zorgen dat de opnames van deze freestyle worden gemaakt en dat die het net over gaan.

Kortom help mee om van a.s. vrijdag een megadag te maken.

Thanks

0 reacties:

About Me

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Follow deprofessor1976 on Twitter