zaterdag 11 juni 2011

Ja maar jullie zijn toch 18+?

Ik ben een jaar of acht. Mijn ouders hebben mij en mijn broertje meegenomen naar de videotheek. We mogen een film uitzoeken. Het duurt dan ook niet lang voordat ik en mijn broertje een film hebben uitgezocht. Bij mijn ouders duurt het wat langer, omdat die met kennissen staan te praten. Op een gegeven moment ben ik het zat en vraag mijn ouders of we kunnen gaan. Mijn moeder reageert daarop met: "Nee, wij hebben nog geen film uitgezocht." Ik sta iets bij ze vandaan en pak uit het schap naast me de eerste de beste film en geef die aan ze. Iedereen begint te lachen. Ik krijg de doos terug en mijn moeder zegt: "Laten we die maar niet doen." Ik zet hem terug en zie dan dat er boven het schap 18+ staat. Terwijl ik me omdraai maak ik de opmerking, "Ja maar jullie zijn toch 18+?". Een lachsalvo volgt. Ik zie mijn ouders rood aanlopen en mijn moeder maakt nog de opmerking "Van je kinderen moet je het hebben."

0 reacties:

About Me

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Follow deprofessor1976 on Twitter