zondag 26 juni 2011

De hamster leeft nog!


Het is nog vroeg in de ochtend. Ik wordt opgeschrikt door een irritant geluid, het is mijn telefoon. Ik kijk naar het scherm en wederom is het een anoniem nummer. Dat is al de zesde keer deze nacht. Ik besluit dan ook om dit keer maar op te nemen en nog voordat ik goedemorgen kan zeggen begint de beller al zijn relaas te houden. Het is Gerben Mol. Hij heeft informatie opgevangen bij een geheime bijeenkomst van het Verenigd Dierenrijk in Rijssen.

De informatie die hij heeft is werkelijk shocking. De twee hamsters die eerder uit de lucht zijn gehaald blijken uit Iran te komen. En beiden blijken dus de crashes overleeft te hebben. Hij heeft zich gemeld bij het Verenigd Dierenrijk. Hij blijkt weg gerukt te zijn bij zijn familie en maanden blootgesteld te zijn aan haatfilms over het westen. Hij is zich echter altijd hier tegen blijven verzetten waardoor dit geen effect op hem heeft gehad. Het enige waar hij zich niet tegen kon verzetten was de hypnose. En zo zijn ze dus in de vliegtuigen gezet. De automatische piloot zou ze naar de juiste locatie brengen en daar zouden ze hun rugzak tot ontploffing brengen. De explosie zou dan hun hypnose opheffen met als doel om ze als martelaar te slachtofferen en mochten ze het overleven, konden ze geen informatie prijsgeven, maar wel als haatverspreider optreden.

Het ontploffen van het vliegtuig had deze hamster dus te vroeg uit zijn hypnose gehaald. En doordat zijn verzet tegen de hersenspoeling zo succesvol was is hij nu een van de meest gezochte dieren ter wereld. De prijs op zijn hoofd is zelfs nog hoger dan die van het groene steenetertje.

Maar voordat er meer informatie kon worden gegeven dreigde de hele bijeenkomst ontdekt te worden. Mevrouw S. kwam namelijk vroeger dan verwacht naar huis toe in haar Suzuki. De familie Konijn zat op de uitkijk en nam het moedige besluit om haar te vertragen en staken met gevaar voor eigen leven rustig de weg over. Ze vertrouwden op het zachtaardige karakter van mevrouw S. en gelukkig hadden ze het bij het rechte eind. Ze remt af en neemt zelfs nog even de moeite om een tweet te sturen waarin ze klaagt over het gedrag van de konijnen vandaag de dag. Het zorgt ervoor dat iedereen net op tijd aan de rand van de bebossing te komen op het moment dat ze de auto uit wil stappen. Snel wordt er nog een afleidingsmanoeuvre uitgevoerd. 1 van de vogels is blijven zitten en geeft spontaan een fluitconcert op het moment dat ze uitstapt. Alle dieren weten hierdoor ongezien het terrein te verlaten. Mijn informant is bij deze actie echter betrapt en om geheim te houden hoeveel informatie hij al had of heeft opgevangen heeft hij mij gevraagd om even te wachten met de publicatie.

Inmiddels heb ik via andere kanalen ook informatie van de hamster zelf ontvangen. En wat mij ter ore kwam deed mij werkelijk duizelen. De magnetron die is opgeblazen blijkt nl helemaal niet het uiteindelijke doelwit te zijn. Nee de rookwolk die is ontstaan blijkt nog een veel grotere impact te hebben. In deze rookwolk zaten ogenschijnlijk normale Ehec bacteriën, maar door de straling van de magnetron is er een kettingreactie veroorzaakt en zijn deze gaan muteren tot de gevaarlijke variant die het nu is. Uit de toegestuurde berekeningen kon ik afleiden dat deze mutatie zo’n 5 dagen in beslag neemt. Iets wat overeenkomt met de latere Ehec ontdekkingen. Maar ook de eerdere uitbraak blijkt hiermee in verband te staan. Doordat de aanval lijkt op normale oververhitting van voedsel wordt deze juist niet opgemerkt. De hamster heeft mij laten weten dat er zo onlangs tientallen aanvallen zijn gedaan. O.a. in de buurt van komkommer en taugé kwekers in Duitsland. Ook mogen wij erg blij zijn dat deze aanvalstechniek nog niet perfect werkt. De bacteriën hebben nl maar een kort leven,+/- 5 dagen na volledige mutatie, en ook vermenigvuldiging en verspreiding zijn niet hun beste kwaliteiten.

Tijdens het wachten werd mij, door een niet nader te noemen dier uit Rusland, informatie toegespeeld die dit verhaal bevestigen. De informatie bleek afkomstig van de Russische geheime dienst en zij blijken geholpen te hebben bij het opzetten van dit plan. Meteen na de eerste Ehec-besmettingen hebben zij een aangepast rapport afgeleverd bij hun regering met als advies om alle westerse groente en wellicht bij verspreiding ook fruit te boycotten. Het schokkende is nog dat juist een paar van de negatieve gevolgen voor Europa als positief werden beschouwd in het rapport. Zo werden de negatieve financiële gevolgen door Rusland juist als positief gezien. Europa zou dan geld nodig hebben en wellicht nog verder naar een bankroet toe glijden. Juist daarom blijkt er dus ook te zijn gekozen om Duitsland en Nederland aan te vallen. Dit zijn economisch de meest stabiele factoren en door die te laten wankelen zou de kettingreactie compleet zijn.

Ik wil jullie daarom ook aanraden om op je hoede te zijn als je vreemde/onbekende dieren in je tuin aantreft. Laat nimmer de magnetron onbeheerd achter en blijf tijdens het bereiden van voedsel in de buurt. In de tussentijd wacht ik geduldig af of Gerben Mol veilig zijn schuiladres heeft weten te bereiken. Tijdens ons laatste gesprek moest hij nl abrupt ophangen en vluchten. Zowel de Iraniërs als het Verenigd Dierenrijk zitten nu achter hem aan. Ik hoop dat deze openbaring hem weer wat lucht geeft.

0 reacties:

About Me

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Follow deprofessor1976 on Twitter