zondag 15 mei 2011

De ontploffing van Blogger en Twitter door De Professor

Van de redactie - Terwijl ik als redacteur ruchtbaarheid gaf aan het artikel "Frisbee veroorzaakt onthoofdingen op het schoolplein" merkte ik al dat er een vertraging optrad bij Blogger.

Eerst dacht ik dat het om een kleine overbelasting van hun site was tijdens onderhoudswerkzaamheden. Maar toen ik de volgende dag "Ontvoeringen door witte jassen" plaatste en ging promoten gingen zowel blogger als twitter volledig over de zeik. D.w.z. Twitter werd zwaar overbelast en traag en Blogger moest zelfs tijdelijk blogs verwijderen om weer online te kunnen komen.

Dit was dus afgelopen donderdag 12 mei, maar pas laat op vrijdag 13 mei kwamen beide sites weer goed op gang. Maar dit bleek voor korte duur, want op het moment dat de eerder genoemde blogs weer op Blogger verschenen en ik hier melding van maakte begon ook Twitter weer te haperen.

Dit heeft mij aan het denken gezet en ik ben op onderzoek uit gegaan. Al snel moest ik denken aan een tweet die ik kreeg over "Burenruzie ontaard in orgie-achtig tafereel". Ik werd min of meer gewaarschuwd voor het meelezen door de AIVD. Nooit bij stil gestaan wat voor invloed die jongens hebben. Nou ja invloed, het zijn maar gewoon loopjongens. Mijn opeenstapeling van blogs is natuurlijk eerst door hun geanalyseerd en tegen mijn volgers aangelegd. Tja daar zitten uiteraard een aantal prettig gestoorden tussen, maar van het overgrote deel weet ik vrij weinig. Laat staan van de lezers die ik heb door retweets en mentions.

En dat ik vrijdag hoorde over een onthoofding in een supermarkt op de Canarische eilanden wist ik het zeker. Dit kon niet langer te wijten zijn aan toeval hier steekt meer achter. Een klein beetje denkwerk en terugdenken aan informatie die mij eerder ter oren is gekomen moet ik wel constateren dat mijn account nu volledig onder een vergrootglas ligt. Want juist nadat ik over deze conclusie begon te twitteren ging Twitter bij mij volledig op zwart.

Maar dan nu het schokkende deel. Het waarom en wie zit daar nou achter? Het waarom kan ik simpel verklaren. Blogs worden het best gelezen in de eerste 48 uur na plaatsen. Die zijn inmiddels dus voorbij, zonder at iemand ze goed kon lezen of verspreiden. Dus blijkbaar hebben ze in de gaten dat ik sta voor de waarheid en niets dan de waarheid. Maar wie is dan ze? Wie wil niet dat ik de waarheid naar buiten breng? Welke groep is daar zo huiverig voor dat ze, om het te verbloemen dat het alleen om mij gaat, heel Twitter en Blogger vast laten lopen? Dat kunnen maar een paar organisaties.

Een van die organisaties is Anonymous, maar die vallen af. Die willen juist de transparantie waar ik mee bezig ben. De KGB heeft er inmiddels ook al geen belang meer bij noch de middelen. Al Qaida heeft het te druk met het vinden van een nieuwe leider en wraakacties. Verder onderzoek bracht mij naar de befaamde driehoek:  FBI - CIA - NSA.

Deze drie zijn een speelbal van een niet nader te noemen organisatie (ivm met mijn eigen veiligheid). En zijn waarschijnlijk weer eens afzonderlijk van elkaar dezelfde analyse aan het maken geweest. Gevolg een complete Blogger en Twitter storing. Ja zoveel dat opvragen dat gaat mis. Ik heb het vermoeden dan ook dat zij onder mijn geheime volgers zitten. Ik blijf er met tellen nl steevast vier missen.

Nee voor mij is het nu geheel duidelijk mijn blog is voor sommige organisaties en mensen een doorn in het oog. De waarheid mag dus weer niet naar buiten komen. Maar ik ga me daar dus niet door laten stoppen. Sterker nog ik ga er mee door. De informatie die ik van tijd tot tijd ontvang moet toch echt verspreid worden.

0 reacties:

About Me

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Follow deprofessor1976 on Twitter